widget

joi, 17 martie 2016

Poetul Dintre Milenii

Anotimp sufletesc 

 în memoria mamei Ana 

 Așa senină ploaie am văzut o singură dată: 
Ascunsă de copii, plângea în sine mama... 
Și zarea înalt aprinsă de-atunci e înlăcrimată, 
Și plânge uneori fără să-și deie seama: 
Ce anotimp domnește în vorba omenească, 
Și cum se simte spicul în ochi-aprinși rodit? 
Nereținându-și jalea, fulgerul trimis e să lovească 
Cerul sufletesc de nori răutăcioși acoperit. 
 Așa senină ploaie… dar uite că nu trece, 
Ci în dureri adânci pâraiele-și revarsă, 
Și îmi rănește graiul dansul ei cel rece – 
Și eu, copil naiv, o tot adun în plasă, 
Așa cum ochii mamei îi tot adun în mine 
Cu tot ce au văzut în viața lor frumoasă, - 
Dar ochii părintești, în loc să mă aline, 
Mă izgonesc în ploi, să fiu mai sănătoasă.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu